Subject: Kutse E-ITs kaasamisseminarile
From: "RIA teavitused" <[email-masked]>
To: "Terviseamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Apr 2025 17:49:44 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

KUTSE

Eesti infoturbestandardi E-ITS kaasamisseminar suurtele riigiasutustele

 Kutsume teid osalema Eesti infoturbestandardi kaasamisseminaril Tallinnas 
17.04, kus jagame jätkuvalt E-ITSi rakendajatele praktilisi soovitusi. Sel 
korral keskendume E-ITS auditiks ettevalmistusele. Seminar on suunatud 
kindlale sihtgrupile ja selle osaks on ka osalejate kogemuste jagamine ninf 
küsimustele vastamine.

Seminar toimub eesti keeles ja on osalejatele tasuta. Seekord seminari ei 
salvestata ja otseülekannet ei toimu.

Toimumiskoht 17.04.2025 Tallinnas Meriton Conference & Spa Hotelli 
(Toompuiestee 27) teisel korrusel asuvas konverentsikeskuses. Osalejate arv 
on piiratud.

Täpsem info ja registreerimine https://www.conference-expert.eu/et/eits1704

Kui see info teid ei kõneta, siis jätke see tähelepanuta.

Üritust korraldab Riigi Infosüsteemi Amet.

Anu Tanila

juhtivekspert
Riigi Infosüsteemi Amet
telefon: +372 5850 3256
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>